Thessa Bontekoe | Virtueel Professional | Thaz@Work

Thessa Bontekoe 07-02-2020
585 keer bekeken 0 reacties

Ben jij op zoek naar een Virtueel Support Professional? In deze database kun je zelf zoeken naar een geschikte kandidaat en rechtstreeks contact met haar/hem opnemen.

Je kunt zoeken op diverse onderwerpen. Maak bijvoorbeeld een selectie op basis van:

• Beschikbaarheid
  • Expertise (categorie en subcategorie)
  • Managementlevel versus uitvoerend
  • Branche
  • Locatie (via button kaart)

Wees je bewust van de spelregels rondom het gebruik van de database. Lees deze eerst via deze link.

Als VP (zzp-er) kan ik ingezet worden voor bestaande of nieuwe bedrijven, organisaties, zelfstandigen, projecten of samenwerkingsverbanden op gebied van Organisatie, Communicatie PR en Marketing, Event- en Projectmanagement.

Beschikbaar

Ja

Ik bied als Virtueel Professional dienstverlening op maat, ben flexibel inzetbaar in zowel uren (per week, maand, bepaalde duur en/of periode), op inhoud (behoefte), als locatie (werken op afstand, flexwerkplek), tegen een vooraf afgestemd uurtarief. Gemiddeld 24 uur per week, waarbij werken voor meerdere opdrachtgevers dus mogelijk is.

Werkgebied is in basis Den Helder en regio Noord-Holland Noord (trots!), echter dit kan indien nodig/gewenst uiteraard ook een groter gebied beslaan (Nederland of 🌍).

Virtueel Professionals werken locatieonafhankelijk en helpen bedrijven met het digitaliseren, systematiseren en uitvoeren van operationele bedrijfsprocessen.

• Beschikbaar voor nieuwe (tijdelijke, doorlopende of projectmatige) opdrachten •

Waarderen

1 (7 waarderingen)

Reageren

Op de kaart

Een momentje...

0  reacties

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.

Een momentje...