Thessa Bontekoe | Virtueel Professional | Thaz@Work

ProfielfotoThessa Bontekoe February 07, 2020
93 keer bekeken 0 comments

Ben jij op zoek naar een Virtueel Support Professional? In deze database kun je zelf zoeken naar een geschikte kandidaat en rechtstreeks contact met haar/hem opnemen.

Je kunt zoeken op diverse onderwerpen. Maak bijvoorbeeld een selectie op basis van:

• Beschikbaarheid
  • Expertise (categorie en subcategorie)
  • Managementlevel versus uitvoerend
  • Branche
  • Locatie (via button kaart)

Wees je bewust van de spelregels rondom het gebruik van de database. Lees deze eerst via deze link.

Als VP (zzp-er) kan ik ingezet worden voor bestaande of nieuwe bedrijven, organisaties, zelfstandigen, projecten of samenwerkingsverbanden op gebied van Organisatie, Communicatie PR en Marketing, Event- en Projectmanagement.

Beschikbaar

Ja

Ik bied als Virtueel Professional dienstverlening op maat, ben flexibel inzetbaar in zowel uren (per week, maand, bepaalde duur en/of periode), op inhoud (behoefte), als locatie (werken op afstand, flexwerkplek), tegen een vooraf afgestemd uurtarief. Gemiddeld 24 uur per week, waarbij werken voor meerdere opdrachtgevers dus mogelijk is.

Werkgebied is in basis Den Helder en regio Noord-Holland Noord (trots!), echter dit kan indien nodig/gewenst uiteraard ook een groter gebied beslaan (Nederland of ūüĆć).

Virtueel Professionals werken locatieonafhankelijk en helpen bedrijven met het digitaliseren, systematiseren en uitvoeren van operationele bedrijfsprocessen.

• Beschikbaar voor nieuwe (tijdelijke, doorlopende of projectmatige) opdrachten •

Rate

0 (0Ratings)

On the map